Aarhus Universitet er underlagt en række regler og en indkøbspolitik. Det betyder, at alle indkøb skal foretages via eksisterende indkøbsaftaler eller sendes i udbud - alt efter indkøbets art og størrelse.
Læs mere om indkøb på AU's medarbejderhjemmesider eller kontakt din indkøbskoordinator på instituttet, hvis du er i tvivl om noget.
På Administrationscenter Health er der 3 satellitlagre, hvor administrationscentrets ansatte kan hente:
For hvert satellitlager er der en kollega fra administrationscentret, der bestyrer lagerbeholdningen og ved mangler følger op på bestilling af varer inden for ovenstående varekategorier hos den udpegede indkøber for Administrationscenter Health. For alle andre indkøb henvises til Indkøbs hjemmeside eller din indkøbskoordinator.
Lager | Placering | Kontaktperson |
---|---|---|
Victor Albeck-bygningen (VAB) | Bygning 1267, lokale 014 (under trappen) | Studentermedhjælp i fakultetssekretariatet |
Tandlægeskolen | Bygning 1610, lokale 1.21 & 1.29A | Karina Franck Christensen |
Hvis du som ansat i administrationscentret har ønsker til indkøb inden for de tre varekategorier, og hvis varen ikke allerede findes på satellitlageret, er du velkommen til at kontakte den relevante kontaktperson.