Tidligere arrangementer

Rundvisning på retsmedicin

Institutleder Christian Lindholst vil sammen med Statsobducent Lene Boel holde et oplæg og give os en rundvisning på instituttet – vi advarer om at indholdet kan være lidt voldsomt.

Onsdag 15. maj 2024,  kl. 15:00 - 18:00

Peach

Vi gentager et arrangement fra sidste år, men det er kun for medlemmer, som ikke fik muligheden sidst.

Hvis du ikke fik mulighed sidste år, vil vi gerne invitere dig til et besøg hos Institut for Retsmedicin den 13. maj fra klokken 15:00 til 16:30.

Er du nysgerrig på hvordan lægevidenskaben kan være med til at understøtte Politiet i deres arbejde og hjælpe med at opklare sager, så tilmeld dig senest den 6. maj – maks. 25 pladser.

Adressen er: Palle Juul-Jensens Blvd. 99, 8200 Aarhus.