Tidligere arrangementer

Besøg Forum på Aarhus Universitetshospital

Kom til Åbent Hospital og gå på opdagelse i Forum, som er AUHs nye multifunktionelle bygning, hvor også Institut for Klinisk Medicins sekretariat får til huse.

Oplysninger om arrangementet

Søndag 4. september 2022,  kl. 10:00 - 15:00

Aarhus Universitetshospital, Forum, Indgang A

Aarhus Universitetshospital

Gratis DKK

På dagen kan du:
- få gratis kaffe og kage mens du besøger de forskellige afdelinger i huset.
- tage selfies foran byens bedste udsigt på 13. sal.
- blive klogere på de nye forskningsfaciliteter i verdensklasse.
- møde vores dedikerede fagfolk, som fortæller om deres spændende arbejde.
- besøge rummene for Tro og Fordybelse - et stort kunstværk der gør plads til ro og refleksion for både patienter, pårørende og ansatte.
- nyde synet af det nye Steno Diabetes Center og deres køkken, hvor diabetespatienter kommer til at blive undervist i at lave sund mad.
- opleve den nye blodprøvetagningsenhed, hvor du fremover kan booke tid til blodprøve.
- gå en tur i Forum Park og nyde synet af den flotte have.

Musik og kunst

Ensemble Hermes vil underholde med klassisk musik i løbet af dagen. Og du vil få mulighed for at opleve kunst af Nanna Debois Buhl og Fredrik Tydén.

FOREDRAG OM KUNST PÅ HOSPITALET.
Som noget ekstra kan du også tilmelde dig et foredrag om "Kunst på hospitalet" ved Ib Hessov, formand for Kunstrådet på Aarhus Universitetshospital.

BEGRÆNSEDE PLADSER
Arrangementet er gratis, men tilmelding til et hold er nødvendig, da der er begrænsede pladser: