Du er her: AU  Medarbejdere Fakulteter  Health Personaleforhold og arbejdsmiljø PEACH - Personaleforeningen på Administrationscenter Health

PEACH - Personaleforeningen på Administrationscenter Health

AFLYST - Flødeboller 18. marts

Arrangementet er aflyst onsdag den 18. marts pga. de nye retningslinjer fra AU ang. Coronavirussen.


Lær at lave dine egne flødeboller hos Social Foodies onsdag den 26. februar kl. 16.00-17.30. Det foregår M.P. Bruuns Gade 60, og vi mødes dernede kl. 15.45, så du sørger selv for transport.

Arrangementet er gratis og kun for PEACH-medlemmer, da der er et max. deltagerantal på 20 stk.

Tilmelding
Du tilmelder dig her, senest mandag den 17. februar kl. 12.00. FULDT BOOKET

EKSTRA ARRANGEMENT - FULDT BOOKET

Pga. den store søgning er der mulighed for at lave dine egne flødeboller den 18. marts også. Tilmeld dig her snarest, da der kun er plads til 18 på holdet. Samme tidspunkt og sted som den 26. februar.

AFLYST - Påskefrokost - fredag den 3. april 2020

Arrangementet er aflyst pga. de nye retningslinjer fra AU ang. Coronavirussen.


Så er det tid til PEACH's årlige Påskefrokost, som løber af stablen fredag den 3. april fra kl. 15.00.

Mere info kommer snarest!

Lerdueskydning - mandag den 11. maj 2020

Kom og prøv lerdueskydning med dine kolleger mandag den 11. maj kl. 16.00 i Hadsten og Omegns Jagtforening, Vissingvej 6, 8370 Hadsten.

Lerdueskydning er for alle, og det er en sjov måde at konkurrere med dine kolleger på.

PEACH er vært for en pølse og øl/vand.

Vi skyder i Hadsten fra kl. 16.00, og du sørger selv for transport.

Tilmelding

Du tilmelder dig her - senest fredag den 24. april 2020.

Sommerfest med grill og aktiviteter - fredag den 19. juni 2020

Ønsk dine kolleger god sommer med sjove aktiviteter, lækker grillmad og kolde øl/vand.

Vi mødes på Dalgas (bygning 3410) fredag den 19. juni fra kl. 15.00 og får en hyggelig eftermiddag/aften - du dukker bare op, når du kan.

Vi starter grillen ved 17-tiden, og der vil være mulighed for en lang række forskellige boldspil enten ude eller inde alt efter vejret: fodbold, ultimate, rundbold, indendørs hockey, dødbold, etc. - kun fantasien sætter grænser. Det er også ok ikke at være aktiv.

Der er mulighed for bad og omklædning i kælderen. 

Der vil løbende være forfriskninger under aktiviteterne, hvis tørsen melder sig.

Tilmelding

Du tilmelder dig her - senest fredag den 12. juni kl. 16.00.

Arrangementer i foråret 2020

Sæt kryds i kalenderen på disse dage i foråret 2020, så du kan komme ud og hygge med dine kolleger!

  • Fredag den 31. januar: Bingo & Bobler
  • Onsdag den 26. februar: Lav dine egne flødeboller hos Social Foodies
  • Torsdag den 5. marts: Generalforsamling med højtbelagt smørrebrød
  • Fredag den 3. april: PEACH's årlige Påskefrokost
  • Mandag den 11. maj: Lerdueskydning
  • Fredag den 19. juni: Sommerfest med grill og diverse aktiviteter - måske bold

Vi tager forbehold for ændringer i tema og dato.

Kom gratis på Moesgaard Museum

Sammen med personaleforeningen på ST (PASTA) har vi købt 2 medlemskort til Moesgaard Museum, som vores medlemmer kan låne gratis. Kortene udlånes efter først-til-mølle princippet.

Sådan gør du

Du booker kortene (altid begge to på én gang, idet hvert kort giver adgang til én person) i Outlook-kalenderen: "Moesgaard kort, Personaleforeningerne ST PASTA og HE PEACH" hele den dag, du vil besøge Moesgaard. Du skal invitere kalenderen, lige som når du inviterer en kollega.

Du kan låne kortene én dag ad gangen, undtagen i forbindelse med weekender og helligdage, der har du kortene i hele perioden. Kortene kan max. bookes én gang pr. kalendermåned pr. medlem.

Udlevering/aflevering af kort

Når kortene er booket i kalenderen, kontakter du Louis Sønder Buchardt Nielsen (han sidder ca. lige midt i mellem Katrinebjerg og Vennelyst Boulevard) for at lave en aftale om afhentning. Kortene kan afhentes kl. 10-15 den bookede dag, og de skal afleveres igen dagen efter inden kl. 10.

Adgang

Når du ankommer til Moesgaard Museum, skal du gå uden om køen til billetsalget og scanne kortet ved indgangen til udstillingerne.

Rabatfordele med adgangskortet

  • 10% rabat på varer i museets shop (gælder ikke i forvejen nedsatte varer)
  • 10% rabat i museets café

Køb ind i INCO

PEACH har fået fat i 2 kort til INCO i Aarhus (Blomstervej 5, 8381 Tilst), som vores medlemmer kan låne gratis i én dag ad gangen.

For at få et kort, kontakter du enten:

Kortene udlånes efter først-til-mølle princippet, og de skal returneres dagen efter, du har lånt det. Kortet er blot et medlemskort, og du skal betale med dine egne penge.

Læs mere om INCO her.

Oversigt over ideer til arrangementer

Du kan her se, hvilke ideer der er meldt ind, og som bestyrelsen arbejder videre med. Der er tale om en bruttoliste, så allerede afholdte ideer vil også være der.

Du er meget velkommen til at komme med flere - benyt gerne formularen til højre.

  • Massageordning
  • Banko og Bobler
  • Fredagsbar
  • Byvandring
  • Fodbold
  • Lerdueskydning
  • Lasergames
  • Escape Factory
  • Pistolskydning
  • Tivoli
  • Vindmølle-rundvisning i maj/juni
  • VM i fodbold i Søauditoriet
  • Deltagelse i Vinterløbene 2018 v/Aarhus Motion
  • En orientering om byggeriet på AUH Skejby + en rundvisning sammesteds
  • En orientering om FEAS' og kommunens planer for Katrinebjerg og Kommunehospitalet
  • SUP
  • Hørning Miniracerbane
  • Sejlads på Juuls Sø
  • Chokoladelavning
  • Kanotur på Aarhus Å
  • Bio/teatertur
  • Gin/champagne/romsmagning
  • Gokart
  • Madlavning: sushi/italiensk
  • Fangerne på Fortet
  • Curling
  • Bueskydning
  • Juleklip og julegaver
  • Fælles grill ("Sommerfest")
  • Smagning (gin, rom, champagne)
  • Bowling
  • Minigolf, spisning, bio
  • Spil og fredagsbar
  • Faglige rundvisninger - partikel generatoren, Bartholin, Anatomisk etc.
  • Fodboldkamp
  • Håndboldkamp

Kommende arrangementer

Meld dig ind!

For at blive medlem af dette fantastiske sociale netværk, skal du udfylde indmeldelsesblanketten, som du finder ved at klikke på den lyserøde knap. Du mailer den herefter til personaleforening.health.adm@au.dk.

Udmeldelse

Ved nyt job uden for AU

Hvis du har fået nyt job uden for AU, bliver du automatisk udmeldt fra PEACH.

Ved nyt job på AU men ikke i Administrationscenter Health

Hvis du har fået nyt job et andet sted på AU, er det vigtigt, at du selv melder dig ud af foreningen, da der ellers fortsat vil blive trukket kontingent via din løn.

Udmeldelse af foreningen skal ske skriftligt hvert halvår, senest den 1. juni eller den 1. december til foreningens postkasse (Personaleforening.health.adm@au.dk). Din udmeldelse træder i kraft den efterfølgende måned.

Formål

Personaleforeningen er for alle ansatte ved Administrationscenter Health, der har lyst til at mødes med kollegaer på tværs af funktionsområder til sociale arrangementer eller faglige indspark. 

Formålet med Personaleforeningen er at skabe sjove og faglige arrangementer for ansatte i Administrationscenter Health samt fremme den sociale og faglige kontakt mellem medlemmerne. 

På siden vil du løbende kunne følge med i de arrangementer, som Personaleforeningen afholder og også komme med indspark til kommende arrangementer i formularen.

Bestyrelsen

Michael Andersen

Tekniker Administrationscenter Health - Health Byg Drift

Christian Bredvig

Driftsinspektør Administrationscenter Health - Health Byg Drift

Tanja Bjørn Hansen

Forretningscontroller Administrationscenter Health - Health Økonomi

Conor Richard O'Connor Leerhøy

Teknisk chef, Health Administrationscenter Health - Health Bygningsservice

Sebastian Berg Petersen

Projektøkonom Administrationscenter Health - Health Økonomi

Christoffer Madsen Raben

HR-supporter Administrationscenter Health - Health HR

Mia Schou Johansen

Uddannelsesvejleder Administrationscenter Health - Uddannelsesbetjening og Vejledning (UDVEJ)

Andreas Villadsen

Projektøkonom Administrationscenter Health - Health Økonomi

Henrik Winkler

Tekniker Administrationscenter Health - Health Byg Drift

Jann Thiele Zeiss

Webkoordinator Administrationscenter Health - Health Kommunikation

Kontingent

Kontingentet for at være med i PEACH lyder på 25 kr./måned, og det vil blive trukket automatisk over lønnen, når du har meldt dig ind.

Vedtægter og referater

Vedtægter


Referat fra stiftende generalforsamling 29. september 2017

12354 / i30