Det kræver mere, end man tror
Tilstedeværelse på de sociale medier kræver planlægning, tid og engagement.
Det er nemt at oprette en side eller profil, og det kan være fristende bare at kaste sig ud i det og se, hvordan det går. Det er dog en god idé at tænke lidt længere frem og sikre sig, at man også har de ressourcer og det indhold, der skal til for at gøre tilstedeværelsen på de sociale medier til en succes.
10 ting at tænke over, før du opretter en social medie-kanal
Har du spørgsmål, tips eller kommentarer til Healths sociale medier?
Skriv til os på:
Officielle Health-enheder har mulighed for at annoncere på LinkedIn mod betaling.
Skriv til health.some@au.dk, hvis du ønsker hjælp til annoncering.
Alle officielle Health-enheder, som fx institutter og centre, må bruge AU's logo på deres sociale medier.
Ved andre enheder, som fx studenterforeninger eller tværinstitutionelle projekter, afgør Health Kommunikation, om AU's logo må benyttes.