Indsend Årets underviser for dit studienævn

Udfyld nedenstående skema for at indsende Årets underviser fra dit studienævn.

Vigtige datoer:

• September-november: Der afholdes afstemning blandt de studerende ved hvert enkelt studienævn. Når årets underviser er fundet, sender studienævnsnæstformanden resultatet af afstemningen via nedenstående formular til Fakultetssekretariatet på Health.
  • 1. december: Frist for indsendelse af Årets Underviser til fakultetssekretariatet. Studienævnsformanden får indstillingen til endelig godkendelse.
  • 15. december: Fakultetssekretariatet udsteder diplom og følgebrev, som godkendes og underskrives af dekanen. Studienævnene modtager dette senest den 15. december og står herefter selv for overrækkelsen af prisen.

HE_Aarets_underviser

Information om underviser
Afstemning
Information om indsender
Send formular
Når du har trykket send, bliver du stillet videre til en side, hvor du skal tjekke dine oplysninger. Er alle dine indtastede oplysninger korrekte, skal du trykke på "Næste". Du vil modtage en bekræftelsesmail på den mail, du har opgivet i skemaet. Tjek derfor, at det er en KORREKT mailadresse, du har skrevet.