Tillykke til årets undervisere

De studerende har stemt, og prisen som årets underviser er nu uddelt på fakultetets uddannelser til undervisere, som har gjort et ekstraordinært godt stykke arbejde.

Årets undervisere 2022 er nu kåret af de studerende. Æren tilfalder blandt andre cand. psyck. Lise Hove (Tandpleje og Oral Sundhed), adjunkt Mathilde Cecchini (Folkesundhedsvidenskab) og lektor Jörg Krieger (Idrætsvidenskab).

Rundt omkring i fakultetets undervisningslokaler og auditorier står en lang række begavede undervisere klar til at fylde ny viden, kritisk tænkning og praktisk erfaring i rygsækken på fakultetets studerende. Og hvert år får de studerende lejlighed til at hylde de dygtige undervisere, som gør undervisningen ekstra interessant og vedkommende. Årets underviser er valgt af de studerende på de enkelte uddannelser, og ud over æren modtager underviserne også et diplom og en check på 5000 kroner.

For nogle er det første gang æren tilfalder dem, mens andre har fået et skulderklap fra de studerende før. Fælles for alle er, at de studerende har peget på dem, fordi de gør en ekstraordinær god indsats i undervisningslokalerne.

Tillykke til årets modtagere:

• Folkesundhedsvidenskab:
    Adjunkt Mathilde Cecchini
  • Tandpleje- og Oral Sundhed:
    Cand. Psyck. Lise Hove
  • Klinisk Tandteknik – Oral Sundhed:´
  • Klinikassistent Käthe Jill Vestergaard
  • Odontologi:
    Tandlæge Karina Kambourakis Johnsen
  • De sundhedsfaglige KA-Uddannelser
    Adjunkt Mia Loft
  • Medicin
    Professor Torben Steiniche (Udnævnt i marts)
  • Idrætsvidenskab
    Lektor Jörg Krieger

Fakta:

• Det er de studerende på Health, der kårer årets underviser.
  • De studerende vælger én prismodtager pr. studienævn.
  • I studienævn med flere uddannelser kan prisen deles mellem flere undervisere.