Se billederne: Fakultetsfesten 2022

Efter tre års tørke var fakultetsfesten endelig tilbage. Knap 500 glade Health-medarbejdere gjorde aftenen til et brag af en fest. Her er alle billederne fra festen og fra den røde løber.

Solen skinnede, humøret var højt, og den røde løber var rullet ud, da fakultetet inviterede til fest på Centralværkstedet fredag d. 19. august. Her er den største billedreportage til dato.

148 biomedicinere, 57 IOOS’er, 27 medarbejdere fra Folkesundhed, 142 IKM’er, 19 retsmedicinere og 66 medarbejdere fra administrationscenteret og dekanatet var trukket i festtøjet og gav den gas til langt ud på natten.

Dekan Anne-Mette Hvas sagde goddag og velkommen med et varmt håndtryk til hver enkelt medarbejder.

På formfuldendt britisk engelsk lovede restaurantchefen kalvekød til hovedret, da han præsenterede aftenens tre retter. Det var en fejl, for i virkeligheden var der kylling på menuen. Forvirringen udløste en times ekstra fri bar på husets regning.

Aftenens mest funky sko sad på fødderne af professor fra Institut for Biomedicin Thomas Juhl Corydon.

Til hverdag arbejder vi benhårdt på at skabe endnu bedre forskning, uddannelse og administration. Men i aften skal vi bare have det sjovt, sagde Anne-Mette Hvas i sin velkomsttale, som flere gange høstede jubel og klapsalver.

Traditionen tro spillede Jungle Boogie Band op til dans og fællessang både ved den røde løber, under middagen og foran det tætpakkede dansegulv.

Se alle billederne

Korte kjoler, spidse sko, højt hår og brede smil. Den røde løber havde det hele – se med her.

Mingling, small talk, dybe samtaler og høj latter. Fakultetsfesten gjorde det igen – se bare her.