Bedre præsentationer med fakultetets nye visuelle identitet

Nye PowerPoint-skabeloner er nu tilgængelige for medarbejdere på Health, der repræsenterer fakultetet ved faglige arrangementer.

Foto: Simon Fischel, AU Health

Som medarbejder ved fakultetet kan du ofte stå over for at skulle præsentere vores forskning og arbejde ved forskellige foredrag, konferencer og andre faglige arrangementer.

For at hjælpe dig med at levere dine budskaber på en professionel og sammenhængende måde har Health udviklet nye PowerPoint-skabeloner, som nu er tilgængelige for alle medarbejdere.

Disse skabeloner er designet til at sikre, at fakultetets visuelle identitet præsenteres professionelt og konsistent. De inkluderer forskellige layoutmuligheder og design, der kan tilpasses til dine specifikke behov, samtidig med at de opretholder et ensartet udtryk.

Skabelonerne indeholder opdaterede nøgletal og fakta om fakultetet, som du kan inkludere i dine slides. Dette sikrer, at du altid har de nyeste og mest relevante oplysninger til rådighed.

Skabelonerne ligger tilgængelige på fakultetets medarbejdersite: Guidelines and Templates.

Hvis du har spørgsmål eller brug for yderligere assistance, er du velkommen til at kontakte kommunikationsafdelingen.