Se billederne: Fakultetsfesten 2024

Solen skinnede, den røde løber var rullet ud, og smilene var brede på de mere end 300 medarbejdere fra Health, der gjorde fakultetsfesten 2024 til en fornøjelig aften. Se billederne fra festen og fra den røde løber her.

Badmintonnet og sportsudøvere var for en aften byttet ud med langborde og glade gæster, da fakultetet holdt den årlige sommerfest i DGI-Huset i Aarhus fredag d. 16. august 2024. Oplev eller genoplev aftenen med billederne fra årets fest.

Mingling, small talk, dybe samtaler og høj latter. Health-medarbejdere fra alle institutter og enheder gjorde aften til en fest.

Traditionen tro bød dekan Anne-Mette Hvas hver enkelt medarbejder velkommen for enden af den røde løber. I løberens modsatte ende blev de festklædte gæster foreviget af fakultetets hus-fotograf.

Selv de skeptiske gik ikke sultne fra bordet, for buffeten bugnede af vegetariske lækkerier, der både var en fryd for øje og gane.

Til forret blev der serveret carpaccio af beder med frisk chili og parmesan og veganske forårsruller med peanutbuttersauce. Hovedretten bestod bl.a. af små tærter med pecorino og spinat, samosa med kartoffel, grønsagsfrikadeller og forskellige salater. Og desserten var crumble med sæsonens frugter.

De medarbejdere, der virkelig gerne ville have kød, kunne blive hængende til natmaden. Her blev der nemlig serveret hotdogs fra en pølsevogn i gården.

”Jeg mener, det er vigtigt, at vi på tværs af fakultetet møder hinanden og arbejder sammen uanset discipliner og uanset institutter og enheder. Vi skal altid holde vores døre og sind åbne. I aften mødes vi som kolleger i andre rammer – og med et andet formål end i vores daglige arbejdsliv. I aften taler, spiser, drikker, danser og synger vi sammen – med kun ét formål: at have det sjovt!”, sagde dekanen i sin velkomsttale. Og så var festen skudt i gang.

Efter middagen spillede bandet ”The New Originals” med klinisk lektor Søren Tang Knudsen i spidsen op til dans og fællessang, og senere sørgede DJ’en for, at der var ild i dansegulvet til langt ud på de små timer.

Den røde løber

Hvem var med, og hvad havde de på? Det kan du se her.

Health Kommunikation
Aarhus Universitet, Administrationscenter Health - Health Kommunikation