Ny webside viser Health æresdoktorer ved eksterne universiteter

Health har fået en ny webside, som viser medarbejdere på Health, der har modtaget en æresdoktortitel ved eksterne universiteter.

Et universitet kan vælge at tildele æresdoktorgraden til personer, der har gjort sig videnskabeligt fortjent til udmærkelsen. På Health har flere professorer og forskere et nært samarbejde med både nationale og internationale universiteter og har i den forbindelse fået tildelt æresdoktortitlen.

På siden kan du se de personer, der er blevet hædret med denne anerkendelse.

Siden bliver løbende opdateret, og du kan kontakte dit instituts kommunikationspartner, hvis du skal med på listen.

Institut for Biomedicin: Mette Louise Ohana

Institut for Folkesundhed: Kirsten Olesen

Institut for Klinisk Medicin: Lotte Fisker Jørgensen

Institut for Retsmedicin, Odontologi og SKT: Henriette Stevnhøj

Se siden med Health æresdoktorer ved eksterne universiteter.