Lukker snart: Det sker der med kantinedriften på Tandlægeskolen

Den 28. maj 2024 langer Jespers Torvekøkken for sidste gang sandwiches og salater over disken i kantinen på Institut for Odontologi og Oral Sundhed samt på Aarhus BSS. Herefter overtager Studenterlaugets Kantine driften i en overgangsperiode.

Mens Studenterlaugets Kantine står for driften, skal al mad bestilles senest dagen i forvejen via et online-bestillingssystem. Foto: Maria Randima, Aarhus Universitet.

Kantinen på Institut for Odontologi og Oral Sundhed på Vennelyst Boulevard lukker tirsdag den 28. maj og åbner igen mandag den 10. juni, hvor Studenterlaugets Kantine midlertidigt er ansvarlig for kantinedriften frem til den 23. august.

Der vil altså være næsten to uger, fra den 28. maj til den 10. juni, hvor det ikke er muligt at købe eller bestille mad i kantinen, mens Jespers Torvekøkken rykker ud, og Studenterlaugets Kantine rykker ind.

Mens Studenterlaugets Kantine står for driften, skal al mad bestilles senest dagen i forvejen via et online-bestillingssystem. Den ordning gælder, indtil en ny fast forpagter forventes at overtage kantinen fra den 1. september 2024.

Om den midlertidige forudbestilling af frokost

• Gælder i perioden fra den 10. juni til den 23. august 2024.
  • Medarbejdere og studerende tilbydes en web-bestillingsløsning, hvor de kan forudbestille sandwiches, grab ´n go-bokse og drikkevarer til dagen efter.
  • Studenterlaugets Kantine leverer den forudbestilte mad til kantineområdet omkring kl. 11, hvorefter det kan afhentes.
  • Der betales ved bestilling i web-løsningen.
  • Der er sommerferielukket for bestillinger i hele juli måned.
  • Link til bestilling og yderligere information om sortimentet rundsendes tættere på åbningsdagen.

Har du brug for mødeforplejning?

Har du brug for mødeforplejning på campus Aarhus i juni-august, kan du bestille hos en af de øvrige kantiner i området. Matematisk Kantine og Studenterlaugets Kantine på Fuglesangs Allé vil begge kunne levere det meste af sommeren.