Kom med til fest på Centralværkstedet

Nu skulle det være ganske vist. Efter flere corona-aflysninger er fakultetsfesten endelig tilbage. Sæt kryds i kalenderen fredag d. 19. august og glæd dig til en hyggelig aften med god mad, godt selskab og dansevenlig livemusik.

Så er det endelig tid til at kridte danseskoene og hilse på kollegerne igen. Husk at tilmelde dig årets fakultetsfest. Foto: Centralværkstedet

Så er det tid til at puste støvet af danseskoene og genopfriske dine mest groovy dansetrin. Health inviterer nemlig alle medarbejdere til fakultetsfest fredag den 19. august 2022. Centralværkstedet åbner igen dørene for os og disker op med en lækker treretters menu, hvorefter dansegulvet kan indtages til rytmer fra Jungle Boogie Band. Der har været mange corona-aflysninger, så vi glæder os meget til at endelig samles med gode kolleger til en hyggelig og sjov aften.

Fakta om festen:

• Dørene åbner kl. 17.00, og velkomstdrinks og snacks serveres kl. 18.
  • Centralværkstedet serverer en treretters festmenu.
  • Der er husets vin, øl og vand ad libitum under middagen.
  • Jungle Boogie Band spiller op til dans.
  • Natmaden serveres omkring kl. 00:30.
  • Det koster 150 kr. at deltage.

Hold øje med din indbakke

Invitation med tilmeldingslink til fakultetsfesten og anden praktisk information lander i din indbakke inden længe.

Caroline Søndergaard Bendixen
Fakultetssekretariat Health