Kick off-møde i Healths Netværk for Bæredygtighed

Er du interesseret i, hvordan vi kan gøre fakultetet mere bæredygtigt? Vil du være med til at skabe en grønnere arbejdsplads og tage del i løsningerne på klimaudfordringerne? Så kom og vær med, når vi sparker Netværk for Bæredygtighed i gang.

Oplysninger om arrangementet

Onsdag 30. oktober 2024,  kl. 15:00 - 16:30

Merete Barker-auditoriet (Søauditorierne)

Vi inviterer alle interesserede til kick off-møde den 30. oktober 2024 kl. 15.00-16.30 i Merete Barker-auditoriet (Søauditorierne), hvor vi samler kræfterne til en fælles indsats for en mere bæredygtig fremtid på Health.

På mødet kan du høre om:

• Aarhus Universitets klimastrategi og klimaregnskab v. specialkonsulent Andreas Stounbjerg fra Universitetsledelsens Stab.
  • Status og bæredygtighedstiltag på Healths institutter.
  • Health-fakultetets kommende klimakodeks og hvordan vi kan arbejde videre med det.
  • Mulighederne for at bidrage til Netværk for Bæredygtighed og bringe dine egne idéer i spil.

• 15.00: Velkomst og præsentation af netværket
  • 15.10: Præsentation af AU’s klimastrategi og klimaregnskab
  • 15.30: Bæredygtighedsinitiativer på institutterne
  • 16.10: Diskussion og input fra deltagerne
  • 16.30: Afslutning med sandwich og netværk
  • Tilmeld dig her

Vi håber, at du vil deltage og være med til at skabe en fælles indsats for en mere bæredygtig fremtid på Health - vi glæder os til at se dig.

Bemærk, at Kick off-mødet foregår på dansk.