Inspirationsmøde om Hverdagens uddannelsesledelse

CED arrangerer, i samarbejde med Thomas Harboe og Christian Tangkjær, et inspirationsmøde om uddannelsesledelse på universiteterne.

Oplysninger om arrangementet

Onsdag 4. maj 2022,  kl. 13:30 - 15:30

EDU IT-undervisningslokalet, Bygning 1910, lokale 228

CED

Onsdag den 4. maj 2022, kl. 13.30-15.30, arrangerer CED, i samarbejde med Thomas Harboe og Christian Tangkjær, et inspirationsmøde om uddannelsesledelse på universiteterne. Thomas Harboe og Christian Tangkjær vil her beskrive mange af de udfordringer og muligheder, der præger uddannelsesledernes hverdag, samt præsentere et udvalg af de mange anbefalinger, de kommer med i bogen Hverdagens uddannelsesledelse, der blev udgivet i 2021.

Målgruppe

Uddannelsesledere på AU samt ressourcepersoner, der arbejder tæt sammen med uddannelsesledelse. Betegnelsen 'uddannelsesledelse' er her bredt forstået – eksempler på uddannelsesledere kan være studieledere, fagkoordinatorer, studienævnsforpersoner, uddannelsesdekaner og lignende.

• 13.30: Ankomst, kaffe og tid til at finde pladserne.
  • 13.45: Velkomst v. Anne Mette Mørcke, CED.
  • 14.00: Oplæg med indlagt tid til diskussion om uddannelsesledelse v. Thomas Harboe og Christian Tangkjær.
  • 15.15: Mulighed for at købe bogen 'Hverdagens uddannelsesledelse' til 250 kr. inkl. moms (normalpris 310 kr. inkl. moms) samt eftersnak.
  • 15.30: Slut.

Du kan tilmelde dig her