Indvielse af ny mikroCT skanner

I anledning af anskaffelse af en ny mikroCTskanner (Tescan CoreTOM), inviteres alle interesserede til præsentation og reception.

Torsdag 12. september 2024,  kl. 14:00 - 16:00

Sted

Auditorium C114-101, Aarhus Universitets Hospital, Palle Juul-Jensens Boulevard, Indgang C, 8200 Aarhus N

Scanneren, som kan anvendes til højtopløselige skanning af både små og store præparater, er indkøbt i samarbejde mellem tre institutter på Aarhus Universitet; Institut for Klinisk Medicin, Institut for Retsmedicin og Institut for Agroøkologi.

Der vil være repræsentanter til steder fra alle tre instanser, som fortæller om deres forskningsvisioner med den nye mikroCTskanner.

Alle med interesse i mikroCT er velkommen til at deltage og høre nærmere om mulighederne for forskning og samarbejde.