Hvem er den bedste forskningsformidler?

21 ph.d.-studerende kæmper om at blive AU’s repræsentant i den europæiske finale i Three Minute Thesis Competition. Vær med til AU-eventen og hør om forskning i blandt andet sårbare unge, det menneskelige hjerte, edderkoppers bakterier og madleveringsplatformen WOLT.

Oplysninger om arrangementet

Torsdag 17. marts 2022,  kl. 16:00 - 18:30

Stakladen eller virtuelt

Præsenter din forskning levende og letforståeligt for uindviede på tre minutter med én slide til rådighed. Det er opgaven for de 21 ph.d.-studerende fra AU, der skal præsentere deres forskning til Three Minute Thesis (3MT) d. 17. marts kl. 16-18:30.

Du kan overvære konkurrencen fysisk i Stakladen eller virtuelt – og du kan være med til at bestemme, hvilken ph.d.-studerende, der får publikumsprisen.
Vinderen af 3MT på AU får en plads i den europæiske finale, hvor mere end 35 europæiske universiteter deltager – samt et rejselegat på 35.000. Bag 3MT-konkurrencen står universitetsalliancen Coimbra Group, som Aarhus Universitet er en del af.

De ph.d.-studerende kommer fra alle AU’s fem fakulteter. Læs mere om 3MT. Her finder du også en oversigt over deltagerne.

Tilmeld dig den fysiske event
Tilmeld dig den virtuelle event