Forelæsninger og workshops om udviklingen af en akademisk identitet

Denne serie af forelæsninger og workshops fokuserer på måder at udvikle din akademiske identitet gennem formidling af din forskning. De afholdes d. 2. september, 28. september og 1. november på CED (Centre for Educational Development). Eventet afholdes på engelsk.

Oplysninger om arrangementet

Fredag 2. september 2022,  kl. 13:00 - 15:30

Sted

Centre for Educational Development Building 1910, room 228 Trøjborgvej 82-84 8000 Aarhus C

Datoer: 2. september, 28. september, 1. november

Tidspunkt: 13:00-15:30

Sted:
Centre for Educational Development
Building 1910, room 228
Trøjborgvej 82-84
8000 Aarhus C

Registrering: Tilmeld dig workshop og forelæsning her (Fristen er løbende og skal blot foretages inden arrangementsstart)

Eventet afholdes på engelsk.

Denne serie af forelæsninger og workshops fokuserer på måder at udvikle din akademiske identitet gennem formidling af din forskning. Vi vil arbejde med konkrete eksempler i samarbejde med de andre deltagere. Der vil gennem alle 3 møder være et centralt fokus på, hvordan man bliver en reflekterende akademisk praktiker.

Forelæsninger og workshops afholdes af gæsteforlæser og professor Wesley Shumar (Department of Communication, Culture and Media, Drexel University, Philadelphia) og lektor Sarah Robinson (Centre for Educational Development, Aarhus Universitet).

Læs mere om arrangementet, formatet og registrering her.