AV-udstyr klar til studiestart
Fremover er det AU IT, der står for al drift og support af AV-udstyr på Aarhus Universitet, herunder indkøb af AV-udstyr. Hen over sommeren vil AU IT sikre, at alt AV-udstyr i undervisningslokaler og auditorier er klar til studiestart. Desuden tilbydes alle undervisere en gennemgang i brugen af AV-udstyr.
Som bruger af AV-udstyr vil du i bund og grund ikke opleve ændringer ved studiestart. Hvis du har brug for support, skal du fortsat ringe til det telefonnummer, der står i undervisningslokalet eller auditoriet. I alle lokaler vil der hænge en ensartet infoseddel med tre vigtige telefonnumre til akut hjælp samt en vejledning til AV-udstyret. Hvis du ringer til akut-nummeret, har AU IT som mål at være fremme og yde support inden for 5 – 8 minutter.
Gennemgang af AV-udstyr
Inden studiestart vil AU IT gennemgå AV-udstyret i alle undervisningslokaler og auditorier for at sikre, at det virker. I første omgang er det kun udstyr i undervisningslokaler og auditorier, der bliver gennemgået, men i løbet af efteråret kommer turen også til alle mødelokaler.
Har du brug for hjælp?
Har du som underviser behov for en kort gennemgang i brugen af AV-udstyr, vil AU IT i slutningen af august stå klar til at hjælpe i udvalgte autorier. I løbet af juli kan du finde datoer, tidspunkter og lokationer på AU IT's hjemmeside.
Er der behov for indkøb af nyt AV-udstyr, skal du kontakte din lokale it-support, som kan henvise til optimale indkøbsaftaler.